2018. március 10., szombat

Gondolataim egy plázában

Sziasztok, sweeties!
Nem tudom, ki hogy van ezzel, de én kifejezetten kettős érzésekkel megyek vásárolni. Valahányszor belevetem magam a plázák mélyére, egy részem már alig várja a nézelődést, a próbálgatást, a másik felem viszont inkább lendületből behúzna az első résznek. (micsoda skizo gondolatok...:D)
Jó olvasást, kommentben írjátok meg, ti mit éreztek hasonló esetekben!

"Oké, megérkezett végre ez a rohadt vonat, esküszöm, legközelebb gyalog jövök, és gyorsabban ideérek. Pláne az a jegyárus nő. Mindig azt hiszem, hogy a MÁV dolgozói sem képesek egy bizonyos sebesség alatt dolgozni, de szinte mindig csalódnom kell"

"Oké, hát ez a bolt is meglehetősen elbaszottnak néz ki, ide meg ki a franc jár? Jézus anyám, ez egy sál ára? Én ennyiből a világot körbejárom. Négyszer"

"Úristen, ez a póló egy álom...Miért csak XL és XXXS van belőle? Sima S-ről még senki sem hallott?"

"Mi a büdös jó élet? Mennyibe kerül ez? Jó, inkább mégse tetszik."

"A női részlegen egy pólónak miért nincsen soha mellrésze? A válla már a könyökömnél van, mégsem tudom összekapcsolni, pedig nem vagyok egy Kim Kardashian"

"Ez ilyen átlátszó? Ha egy szál melltartóban akarnék iskolába menni, nem vennék pólót, de mivel nem akarok, kedves tervezők, nagyon örülnék, ha esetleg egy hangya-hapcival többet takarna! Köszönöm."

"166 centi vagyok, nem egy Eiffel-torony, miért rövid minden nadrág szára?"

"Oké, ez tökéletes, és jó áron van. Ezt a mázlit! Mehetünk is a sorba. Mi, ez már a sor vége? Dehát a kassza az üzlet másik felében van."

"Én mindjárt agyonverem az előttem állót. Az a srác a barátod, nem a pénztárcád, mit nem vágsz ezen?"

"Miért nem lehet elolvasni, hogy amennyiben valaki bankkártyával akar fizetni, az szóljon? Mit gondol, az egész sor azért áll, mert nincs jobb dolga? Én basszus itt fogok megőszülni."

"Mik ezek az okádmány zenék? Értem én, hogy ízlések és pofonok, de ez inkább pofon, mint ízlés."

"Ebben a boltban meg hosszúak a nadrágok? Nem vagyok olyan extra méretezésű, hogyhogy egy sem jó?"

"Ha valaki kedvesen és érthetően közli, hogy nem kér sem bőrápoló sprayt, sem izzadásgátló talpbetétet, akkor minek traktálják tovább? Van szám, ha kell majd szólok."

"Nincs apróm, de azért úgy teszek, mintha keresném, hogy kedvesnek tűnjek"

"Vajon ha most a próbafülkéből egy szál bugyogóban mennék ki kicserélni a méretet, mennyire néznének hülyének? Olyan hosszú idő felvenni mindent."

Remélem jót szórakoztatok, nektek milyen agyament gondolataitok támadnak menet közben?
Kim

2 megjegyzés:

  1. Lol. Nagyot röhögtem, főleg a zenésen. :D Annyira igazak! :D <3

    ILYSM, drága <3
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm, örülök, hogy tetszett.
      ölelééés <33
      Kim

      Törlés