2017. június 24., szombat

Kedvenc telefonos alkalmazásaim - TOP 5

Ahoy, guys, itt Kimci!
Igen, tudom, megint nem volt bejegyzés, de az év végém és az utána következő heteim, a legtöbbször nem volt időm írni, mikor meg nagy ritkán igen, akkor meg nem igazán sikerült két sornál többet összehoznom.
Na, de nem is húzom tovább a szót, kezdjük a bejegyzést!
Először is, leszögezném, hogy Androidos telefonom van, így sajnos nem tudom, hogy IOS-en mi van, és az hogyan működik, így én az appok Androidos változatáról mondom el a véleményem.

1.
Régen nem igazán volt sok alkalmazás letöltve a telefonomra, mert a rengeteg képem miatt még SD kártyával is kevés volt a tárhelyem. Erre szuper app a CM lite. Rengeteg hasonló típusú alkalmazás van, de ez nagyon hatékony, és kevés helyet foglal.














2.
Imádod a különböző filmeket és sorozatokat? Ismerős egy színész vagy hang, de nem tudod, honnan? Kíváncsi vagy a legújabb megjelenésekre? Megnéznéd, hogy hogyan értékelik a filmet, amit megnéznél? Ezeket a funkciókat (és még számtalan mást) mind betölti az IMDb nevű alkalmazás. Ezt egyébként számítógépen is tudjátok használni, nem csak telefonon (LINK)
Elmondhatom, hogy az utóbbi időkben szinte teljesen ráfüggtem erre az appra, imádom. Egy hibája lehet, néhány ember számára, ugyanis a (telefonos app) nagy része angolul van, max. néhány címet fordítotak le magyarra, de én örülök neki, mert ezzel is fejlődik az angolom.














3.
Én képszerkesztés terén csak és kizárólag a photoshopra esküszöm, de ha nincs lehetőségem gépnél megszerkeszteni a képeimet, (már pedig megfelelő és igényes szerkesztés nélkül sehova nem rakom ki őket) akkor a PicsArtot használom a telefonomon. Könnyen kezelhető, így azoknak is ajánlom, akik nem szoktak képeket szerkeszteni, nincsenek otthon ezekben a témákban. Nagyon szép effectek vannak rajta, a fényeket is jól lehet benne állítani, nekem az egyetlen bajom a betűtípusokkal van, de ezt el lehet nézni neki.














4.
Erre az alkalmazásra nem is olyan rég találtam rá, és ha nem is mondom, hogy lehetetlen élnem nélküle, de tökéletesen elégedett vagyok vele.
Arra való, hogy az alapvető messenger színeket át tudjuk állítani olyanra, amilyenre csak akarjuk, és bármilyen emojit betehetünk a beszélgetés hangulatjelének. De, amire leginkább szeretem használni a Maufot, az az, hogy megmutatja, hogy melyik beszélgetésben eddig hány üzenetem van összesen.














5.
Ez az utolsó már nem sokáig aktuáis, de nekem még 27.-éig igen. Ez pedig a VOLT fesztivál telefonos applikációja. Rajta van az összes nap programtáblája, információk és érdekességek, térkép, és még elég sok hasznos dolog, így a Linkin Park napon biztos nem érhet majd váratlan meglepetés engem.















Remélem ti is találtok közte pár számotokra is hasznosat, én Kimci voltam, a következő bejegyzésben találkozunk!
Sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Én a CM lite helyett a 360 Security Lite használom, és én teljesen meg vagyok vele elégedve. :)
    Puszi: Rowena

    VálaszTörlés